هامون صبا از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد

هامون صبا از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد

گردهمایی سهام‌داران «وهامون» به منظور افزایش سرمایه

 

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه این شرکت در روز یکشنبه ۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه‌ای که این شرکت در سامانه کدال منتشر کرده است از سهام‌داران این شرکت دعوت شده تا در مجمع عمومی فوق العاده که در ساعت  14:30روز یکشنبه مورخ 11/03/ 1400 در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه پارک وی تشکیل می‌گردد، حضور یابند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده برای آن دسته از سهام‌دارانی که امکان حضور در مجمع را ندارند، مشاهده بر خط مجمع از طریق لینک زیر

http://www.gozareshkhabar.ir/ig/login/106

میسر خواهد بود. سهام‌داران می‌توانند در ساعات اداری با در دست داشتن کارت شناسایی جهت دریافت برگه ورود به جلسه در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/ ۱۰/ ۱۴۰۰ به آدرس ذیل مراجعه نماییند. تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان شهید احمدیان، پلاک ۱۴، طبقه اول.

لازم به ذکر است دستور جلسه این مجمع تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه این شرکت است. بر اساس اطلاعیه‌های گذشته این شرکت، هئیت مدیره شرکت هامون صبا در پی افزایش سرمایه ۶۷ درصدی این شرکت است. بر این اساس سرمایه شرکت از ۳۰۰ میلیارد به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد. منابع این افزایش سرمایه نیز از مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی تأمین می‌شود و مصارف آن اصلاح ساختار مالی و توسعه پرتفوی سرمایه‌گذاری خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری هامون صبا از  زیر مجموعه های  شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و جز شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.​

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.