مراسم تکریم «محسن صادقی باطانی» مدیرعامل پیشین و معارفه «علی همایون» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا

مراسم تکریم «محسن صادقی باطانی» مدیرعامل پیشین و معارفه «علی همایون» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا

مراسم تکریم «محسن صادقی باطانی» مدیرعامل پیشین و معارفه «علی همایون» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت گروه مالی صبا تامین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تامین، در ابتدای این مراسم دکتر سیدمحمد جواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دوران تصدی محسن صادقی در شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا گفت: آقای صادقی یکی از مدیران عامل خوب زیرمجموعه شرکت گروه مالی صبا تامین بودند که توانستند در زمان فعالیت خود در این شرکت، زیرساخت‌های مناسبی ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه بررسی زیرساخت‌های شرکت هامون صبا نشان‌دهنده پیش‌بینی فرایندها و اصول مدیریتی تخصصی است، افزود: با زحمات آقای صادقی و همچنین ثبات مدیریت در این مجموعه، نیروهای متخصص، سالم و توانمندی در شرکت هامون صبا حضور دارند که عملکرد خوبی را در حوزه سرمایه‌گذاری به نمایش گذاشته‌اند.
میرطاهر در ادامه با اشاره به توانمندی و عملکرد آقای همایون در پیش‌برد اهداف شرکت گروه مالی صبا تامین گفت: آقای همایون از مدیران جوان، با استعداد و خوش‌آتیه هستند که در زمان فعالیت خود در مجموعه صبا تامین همواره با انگیزه و پشتکار قابل‌توجه مدیریت امور محوله را برعهده داشتند.
وی با تاکید بر برنامه‌های آتی صبا تامین در شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا نیز توضیح داد: افزایش سودآوری شرکت، هماهنگی کامل با شرکت اصلی در راستای مدیریت متمرکز پرتفوی سرمایه‌گذاری توسط گروه مالی صبا تامین، افزایش گردش پرتفوی، استفاده از اهرم و فعالسازی معاملات آپشن از جمله اهدافی است که از آقای همایون به عنوان مدیرعامل جدید انتظار داریم.
در پایان مراسم حکم انتصاب آقای علی همایون و لوح تقدیر از زحمات آقای محسن صادقی باطانی از سوی مدیرعامل شرکت گروه مالی صبا تامین به آنان اهدا شد.