پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)

ارتباط مستقیم و بدون واسطه مدیران، تصمیم سازان و فعالان اقتصادی کشور با آحاد جامعه می‌تواند موجب افزایش دانش‌ مالی و اقتصادی مردم و در نتیجه بهبود تصمیمات در زمینه مذکور و افزایش رفاه عمومی گردد. به علاوه استمرار در افزایش سطح دانش مالی جامعه می‌تواند مسیر توسعه کشور را تسهیل کند. همچنین وقوع تنگناهای اقتصادی همچون تحریم‌ها و افزایش سطح عمومی قیمت‌ها طی سالیان اخیر لزوم ارتقاء جایگاه صنعت مالی کشور را بیش از پیش می‌کند.
از همین رو نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رویداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور، برای پانزدهمین سال از تاریخ 16 تا 19 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برگزار می‌شود.
حضور سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار سرمایه، بازار پول و بازار بیمه در کنار یکدیگر توانسته است نمایشگاهی غنی و پر محتوا بوجود آورد و زمینه‌های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه‌ها و افزایش دانش سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی را به ارمغان آورد. در همین راستا شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا افتخار دارد با حضور در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در کنارتان باشد و زمینه آشنایی و ارتقای سواد مالی شما عزیزان را به نحو شایسته فراهم آورد.
جدول مربوط به برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا بدین شرح است: